lauantaina, heinäkuuta 02, 2005

Meemi

Isotöinen meemi tämä:


12 asiaa, joista pidän
- mullan tuoksu syksyllä
- valkoapilan tuoksu
- järven ääni ja tuoksu
- terrierit
- kissat
- lemmikkirotat
- hyvä ruoka
- hyvä juoma
- musiikin kuunteleminen, erityisesti swingin
- kirjat
- Internetissä leikkiminen
- ihmisten kanssa jutteleminen


11 elokuvaa

- Paistetut vihreät tomaatit
- Suklaata iholla
- Paljon melua tyhjästä
- Viisasteleva sydän
- West Side Story
- Carmen
- Syö juo mies nainen
- Heroic Trio -Idän soturit
- Shanghai Blues
- Peking Opera Blues
- Shadow

10 ihailemaani kirjailijaa
- William Shakespeare
- Jane Austen
- George Eliot
- J.R.R.Tolkien
- Sharyn McCrumb
- Sheri Tepper
- Ray Bradpury
- Clifford Simak
- P.C.Hodgell
- Ursula LeGuin

9 fyysistä asiaa itsestäni
- olen pyylevä
- olen 10 cm lyhyempi kuin haluaisin
- minulla on luonnonkihara tukka
- minulla on kauniit silmät
- en rusketu
- minulla on hyvät sääret
- silmäni ovat eri paria (silmälasien suhteen)
- olen täysin terve
- en saa krapulaa


8 suosikki ruokaa/ juomaa
- lehtipihvi ja ranskalaiset
- pyttipannu
- hernekeitto
- italialainen pasta
- kiinalainen ruoka
- kuiva valkoviini
- puolikuiva sherry
- Karhu-olut

7 ihmistä joita haluaisit suudella (en ole suutelevaa sukua - kaksi riittää; jos eläimet kelpaisivat haluaisin suudella tuntemiani eläimiä)
- mieheni
- ystävättäreni lapsenlapsi

6 asiaa jotka ärsyttävät
- pikkumainen nipotus
- narina asioista, joille ei voi mitään
- pitkäveteinen juttujen kertominen turhien yksityiskohtien kanssa
- anteeksipyytely, kun anteeksi pyydeltävä asia ilmiselvästi ei ole kenenkään syy, tai ei ainakaan anteeksipyytelijän
- rahapula
- poran ääni

5 asiaa, joita kosketan päivittäin
- hiiri (tietokoneen)
- mieheni tukka
- sormukseni (tapaan pyörittää niitä)
- omat hiukset
- kirjan kannet

4 tv-sarjaa, joita olen joskus katsonut
- Dr. Phil
- Teho-osasto
- CSI
- Pulkkinen



3 asiaa, joihin pukeudun päivittäin
- trikoiset kotihousut
- Nanson yöpaita
- T-paita

2 julkkista, joihin olen ollut ihastunut
- Jackie Chan
- Pierce Brosnan

1 asia, jonka haluan kaikkien tietävän minusta
- vanha kettu ei syö myrkkyä


6 Comments:

At 3:22 ip., Blogger Tant C said...

Alkuperäisessä meemissä tiedusteltiin idoleiden sijaan kirjailijoita, mikä minusta oli helpompi. Varsinaisia idoleja on vaikea keksiä.. tai siis nimetä.

 
At 9:54 ap., Blogger Mette said...

Ai ai, minulle päätyneessä oli idoleita - kirjailijoita olisi ollut helpompi. Taidan tehdä korjauksen. Kiitos avusta.

 
At 2:32 ip., Blogger Anna Amnell said...

Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

 
At 2:39 ip., Blogger Anna Amnell said...

Noihin kysymyksiin vastaaminen vaatii aikamoista itsetutkiskelua. Missä voisi nähdä alkuperäisen meemin?

Mitä tarkoittaa sana 'meemi'? Onko se sama kuin ranskan 'itse'.

Täällä blogimaailmassa joutuu oppimaan ainakin kaksi uutta kieltä, koodien kielen ja blogisuomen.

 
At 5:43 ip., Blogger Mette said...

Minä törmäsin siihen Vaskitsan blogissa.

 
At 8:22 ap., Blogger Anna Amnell said...

Innostuin vastaamaan Sinun mallisi mukaan. Jopa oli tosiaankin suuritöinen. Oppihan siinä paljon myös tekniikkaa, mutta taisi tulla taas niitä haamukirjoituksia.

 

Lähetä kommentti

<< Home